Контракти.ua

3003  —  12.10.17
Ричард Талер: тот, кто любого заставит купить что угодно
Ричард Талер: тот, кто любого заставит купить что угодно

Нобелевский лауреат по экономике систематизировал давно известный «секрет» маркетологов - именно за это и был премирован

Последний “призер” Нобелевской недели 2017 года оказался без всяких «теорий относительности», очень понятным и близким самым широким слоям.

Нобелевским лауреатом в области экономики стал Ричард Талер, ученый из Чикагского университета. Официальная формулировка - “за его основательный вклад в исследование экономического поведения и психологии покупателей”.

Господин Талер изучал поведение покупателей и то, как его следует интерпретировать экономистам. А если еще проще, то он изучал, как мы с вами ходим по магазинам, чем руководствуемся, когда делаем покупки и почему тратим деньги именно так, как мы это делаем.

Согласитесь, это важно не только бизнеса, но и всем другим людям.

Статьи по теме
Маркетинг та психологія - що спільного?
Маркетинг та психологія - що спільного?

Секрет успішного просування бізнесу від Андрія Балана.
03.05.22 — 550

«Ранок з Україною» зібрав ТОП-5 порад, як правильно купувати речі під час великих розпродажів
«Ранок з Україною» зібрав ТОП-5 порад, як правильно купувати речі під час великих розпродажів

У магазинах гаряча пора – сезон літніх розпродажів! Під час них на покупках можна зекономити до 70% свого бюджету. Та часто те, що купили на знижках, вирушає на смітник: через втрату форми, кольору та якості. Ведучі програми «Ранок з Україною» на каналі «Україна» Марія Мельник і Григорій Герман дізнались, як під час літніх розпродажів не загубитись у знижках та не купити зайвого.
28.07.21 — 567

Візки з секретом і штучні запахи. Як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу
Візки з секретом і штучні запахи. Як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу

Пішли в магазин за молоком і хлібом, а вийшли з повним кошиком продуктів – така ситуація знайома багатьом. А все через акції, яскраві цінники та навіть розташування товарів у залі. Сучасний маркетинг впливає на всі наші органи чуття – в результаті ми купуємо все більше і більше, навіть не звертаючи уваги на постійно зростаючі ціни.
19.07.21 — 583