Контракти.ua

Автор: Сергей Иванов —  4436  —  27.04.13
Тест-драйв Porsche Panamera 4S: расова перевага
Тест-драйв Porsche Panamera 4S: расова перевага

Все своє українське життя ці красуні проводять у місті, точніше — в центрі великого міста. І якщо ми хочемо перевірити їх у реальних умовах, то тест-драйв на столичних вулицях — саме те.

Яка класна терка для українських доріг...

Поширена зловтіха стосовно власників шикарних спортивних машин не оминула й мене. О, цей насмішкуватий погляд, що супроводжує чергову «білу ворону» — «Феррарі», «Порше» — яка висікає іскри з нашої бруківки, цілує кожен горбочок, кожну вибоїну, кожен бордюр наших проспектів! Головна дорога: всипаний золотими запчастинами шлях від елітного гаража до елітної СТО.

Легко зрозуміти, що від майбутньої поїздки на Porsche Panamera 4S я не очікував нічого, крім моторошної нудної роботи із порятунку автомобіля від тисяч небезпек.

Останній погляд стороннього

Лінії, які півсотні років тому — коли сексу не було, а кохання було — називали чуттєвими. Ці криві заробляють десятиліттями. Загляньте до автомобільного музею і ви побачите, як 20 років лінія крила тягнеться до підніжки, поки нарешті вони не з’єднуються в єдину чудову криву, curva.

Ви серйозно вважаєте, що цей дизайн вигаданий кимось у Каліфорнії? Ну ні. Це маленька чудова витрішкувата рибка вперто лізла в майбутнє, яке її тиснуло та м’яло, шліфувало, як океан шліфує кита — і виточило зріле могутнє бензиноїдне. Не розібрати: це Фердинанд Порше зробив час, чи час зробив Фердинанда Порше?

ТТХ Porsche Panamera 4S

І навіть нововведення на кшталт чотиридверного або хвацько розкресленого інтер’єру — вже знайомі нам за іншими Panamera’ми або за Porsche Cayenne — анітрохи не шкодять відчуттю, що знаходишся у класичній машині. Два ряди клавіш на «бороді», що звужуються, які здаються дико неправильними, виявляють цілі родини сусідячих дрібних регуляторів. І ось ця робота «кланами» клавіш виявляється повною протилежністю побоюванням, що пальцям належить бігати від одного кінця клавішного ряду до іншого.

Ще один штамп зруйнується при відкриванні (пультом, звісно) багажника — він є. Розміром 432 літри, корисне навантаження — 580 кг. Що увійде? Чотири валізи чотирьох осіб, які сидять на чотирьох окремих кріслах у 4S.

Перед тим як рушити — останній удар. Просвіт автомобіля — 144 мм, його може бути збільшено на 20 мм за допомогою активної пневмопідвіски. Виходить, на швидкості до 30 км ваш кліренс порівняний із кліренсом «Жигулів». Тож — жодних зачіпань дорожнього полотна. Заспокойтеся, перестаньте співчувати і починайте заздрити. Тому що поїздка на Porsche Panamera не подвиг і не безумство, а все ж таки задоволення.

Ми їдемо

Їдемо тихо.

Остаточно пориваючи зі стереотипами, ми не поїдемо на цій машині на автодром виписувати віражі на швидкісній межі. Де ще можна застосувати 400 к. с.? Де можна спробувати розігнатися до сотні швидше, ніж за 5 с? Або спробувати досягнути 282 км/год? Тільки на «Чайці».

Але є в мене підозра, що все своє українське життя ці красуні проводять у місті, точніше — в центрі великого міста. І якщо ми хочемо перевірити їх у реальних умовах, то тест-драйв на столичних вулицях — саме те.

Київська їзда приносить неприємні відкриття. Ніхто не поступається вам дорогою. Кожен «Ланос» хоче вискочити перед вами, порушуючи всі писані й неписані правила. Здається, що вам безперервно мстяться за щастя, що звалилося на вас.

А ще й принижений спідометр зі стрілкою, що впала і застрягла внизу. Такий самий принижений розкішний 8-циліндровий двигун під кришкою капота, що прагне до обрію...

За годину безперервних образ вами опановують два демони: помсти і розрахунку.

Хід часу змінюється, він розріджується, в ньому з’яв­ляється безліч щілин і можливостей.

Вони тільки для вас. Вони не існують для неповоротких тупих сліпих «учасників руху» другого сорту. Змінюється «горизонт планування». Місто «стягується», нарізається крупніше. Он той світлофор на звичайній машині — далекий об’єкт, і ситуація біля нього зазвичай вас не чіпає, не повинна чіпати, адже до нього ще треба доїхати, доїдемо — розбиратимемося.

 

А ось для Porsche Panamera 4S це перехрестя за 300 метрів — подія найближчої секунди, те, що відбувається зараз.

Хижі стрибки крізь міський простір і час, цілком у дусі німецької теорії ймовірностей.

І ще одна німецька ідея опановує вами — організувати роздільний рух для автомобілів вищої раси і недоавтомобілів.

Психічна травма

До кінця тесту ваша психіка деформована остаточно. Віддаючи свій автомобіль у чужі руки, ви усвідомлюєте: щоб його повернути, слід виконати кілька простих речей.

Треба: менше працювати, цілувати дупи регіоналам, давати хабарі податковій. На зекономлені гроші на наступному стрибку купувати Panamera й валити, валити звідси до біса. Два-три кола навколо світу, і все владнається.

Вночі прокидаєшся задля раптового уточнення: купувати свій Porsche Panamera треба в Україні. Як патріоту.

Статьи по теме
Українці стали купувати дорожчі автомобілі у 2021 році
Українці стали купувати дорожчі автомобілі у 2021 році

В Україні активно відновлюється автомобільний ринок. Протягом 2021 року було розміщено понад 2,3 млн оголошень про продаж вживаних автомобілів, тоді як у 2020 – втричі менше.
18.12.21 — 640

В Украине около 20% автомобилей продаются в кредит
В Украине около 20% автомобилей продаются в кредит

Несмотря на рост объемов автокредитования, доля авто, проданных в кредит, остается неизменной.
22.07.20 — 795

Обновленная Honda CR-V: два года спустя
Обновленная Honda CR-V: два года спустя

«Контракты» трестируют рестайлинговую CR-V 2014 модельного года. Это все то же 4-е поколение, но еще красивее, мощнее и комфортнее.
20.09.14 — 8497