Продаж телеканалу «Інтер» свідчить про перерозподіл медіа-ринку в Україні, зокрема, з прицілом на вибори мера Києва та президентські вибори.
Про це в ефірі телеканалу ТВі заявив директор Інституту глобальних стратегій Вадим Карасьов.
«Було змінено редакційну політику «Інтера», і ця концепція стала більш опозиційною. Це прецедент. Тому що це не «Перший національний», не «5 канал». Це «Інтер»! Окрім того, ми ж говорили, що 2013 рік – це «зачистка»: медіа-ресурсів, політичних ресурсів, партійних ресурсів, концентрація їх перед виборами 2015 року. Чому влада поспішає? Не тільки через те, що «Інтер» став опозиційним, а тому що будуть і київські вибори – це теж дуже важливо. Це важливий медіа-актив на виборах у Києві», – розповів Карасьов.
Нагадаємо, компанія K.H. MEDIA LIMITED, що належить Валерію Хорошковському, уклала угоду про продаж компанії INTER MEDIA GROUP LIMITED за $ 2,5 млрд. Покупцем виступила компанія GDF MEDIA LIMITED, що належить Дмитру Фірташу.